Nocny kubek

Podejście pierwsze

Większe drzewo

Większe drzewo

Dostałam ostatnio kolejne zamówienie. Kolega już na wstępie napisał, że mogę z niego zedrzeć, jeśli zrobię taki obrazek jak mi podeśle – nie wróżyło to niczego łatwego. Jak się okazało chwilę później, obrazek był bardzo ciekawy, tym bardziej, że musiałam wymyślić rozwiązanie bajecznego tła… Na szczęście dziesiątki obejrzanych tutoriali malowania paznokci i tablic na „zszywce” nie poszły na marne – oto tło:   Wyszło chyba całkiem nieźle 🙂 Gwiazdki poprawiłam potem jeszcze złotą farbą, tak samo księżyc. Na resztę zdjęć trzeba będzie jednak poczekać, bo to kolejny prezent! Ogromnie lubię malować prezenty! PS. Sobie też pomaluję coś niebawem – kupiłam w IKEI drewnianą szafeczkę z szufladami. Farbki do ceramiki się nadadzą, tylko muszę jakiś lakier znaleźć 🙂 🙂 🙂

* * *

Kubeczek na ukończeniu wygląda tak:

Pokaz slajdów wymaga JavaScript.

Przesłany obrazek – wzór: mroczne sowy. Jak widać, trochę mnie poniosło, więc dziś musiałam się poprawić.

One thought on “Nocny kubek

  1. Pingback: Mroczne sowy – drugie podejście | Kwolkowy świat pomysłów

Skomentuj

